Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
OVH
Zespół Szkół – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
im. Orląt Lwowskich w Urzędowie
Propozycje tematów prac kontrolnych z geografii kl. I semestr II szkolny 2019/2020
Słuchacz może wybrać jeden z podanych tematów lub zaproponować swój zgodny z podstawą programową
Bibliografia
Zespół Szkół – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
im. Orląt Lwowskich w Urzędowie
Propozycje tematów prac kontrolnych z chemii kl. I semestr II rok szkolny 2019/2020
Słuchacz może wybrać jeden z podanych tematów lub zaproponować swój zgodny z podstawą programową
Bibliografia
Zespół Szkół – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
im. Orląt Lwowskich w Urzędowie
Propozycje tematów prac kontrolnych z biologii kl. I semestr II rok szkolny 2019/2020
Słuchacz może wybrać jeden z podanych tematów lub zaproponować swój zgodny z podstawą programową
Bibliografia
PRZEDSIĘBIORCA W DZIAŁALNOŚCI HANDLOWEJ
Proszę o opracowanie i wysłanie na moją pocztę zadania
Ćwiczenie 1
Wymień obowiązki pracodawcy dotyczące oceny ryzyka zawodowego.
Ćwiczenie 2
Przedstaw obowiązki pracodawcy związane z dopuszczeniem pracownika do określonej pracy.
Pozdrawiam i życzę zdrówka – Aneta Dzikowska
Ps. W razie pytań kontaktujcie się przez messenger
ORGANIZACJA I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Zadanie
Sporządzanie protokołu różnic inwetaryzacyjnych
W hurtowni makaronu w Urzędowie na stanowisku magazyniera jest zatrudniony Jan Kowalski. W związku ze zmianą na stanowisku osoby odpowiedzialnej materialnie przeprowadzono w dniu 30 kwietnia br. inwentaryzację zdawczo-odbiorczą. W wyniku spisu z natury oraz po porównaniu stanu towarów ze stanem księgowym ujawniono poniższe różnice inwentaryzacyjne:
Lp. |
nazwa towaru |
j.m. |
cena |
liczba wg spisu |
liczba wg ewidencji |
1 |
makaron rurki |
kg |
2,50 |
120 |
125 |
2 |
makaron muszelki |
kg |
3,00 |
178 |
180 |
3 |
makaron nitki |
kg |
1,50 |
43 |
40 |
4 |
makaron kolanka |
kg |
2,80 |
145 |
130 |
5 |
makaron świderki |
kg |
3,10 |
34 |
52 |
Komisja inwetaryzacyjna w składzie:
zaproponowała następujące rozliczenie niedoboru i nadwyżek:
Sporządź protokół weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych (przykład protokołu różnic inwentaryzacyjnych podany na Messenger)
Jak zwykle zrobione zadanko przyślijcie mi – POZDRAWIAM – Aneta Dzikowska
MARKETING
W TYM PUNKCIE USTALA SIĘ:
POLEGA NA GROMADZENIU INFORMACJI (DANYCH). ZBIÓR DANYCH UZSKANYCH NAZYWAMY MATERIAŁEM STATYSTYCZNYM
Ø KONTOROLA ZEBRANEGO MATERIAŁU - formalna (ilościowa) oraz merytoryczna (jakościowa)
Ø GRUPOWANIE (PORZĄDKOWANIE) UZYSKANYCH DANYCH - polega na wyodrębnieniu jednorodnych (ze względu na badane cechy) części zbiorowości.
Ø PREZENTACJA MATERIAŁU STATYSTYCZNEGO - szeregi czasowe - tablice statystyczne - wykresy
Ø OPIS STATYSTYCZNY Ø WNIOSKOWANIE STATYSTYCZNE (TYLKO W PRZYPADKU BADAŃ PRÓBKOWYCH) ANALIZA POZWALA NA WYCIĄGNIĘCIE KOŃCOWYCH WNIOSKÓW W KONTEKŚCIE ZAPLANOWANEGO CELU BADANIA.
Zadanie 1 Korzystając z Internetu wyznacz gęstość zaludnienia (liczba mieszkańców na 1 km2 ) państw sąsiadujących z Polską. Otrzymane współczynniki natężenia zilustruj na wykresie kołowym.
Dodatkowo proszę interpretować otrzymane wyniki (analiza).
KARTA PRACY
http://www.edulekcja.pl/grammatischer-notruf/czas-terazniejszy-prasens/
http://www.edulekcja.pl/grammatischer-notruf/szyk-zdania-w-czasie-terazniejszym-prasens/
http://www.edulekcja.pl/grammatischer-notruf/instrukcja-obslugi-czasownikow-regularnych/
http://www.edulekcja.pl/grammatischer-notruf/instrukcja-obslugi-czasownikow-nieregularnych/
http://www.edulekcja.pl/grammatischer-notruf/instrukcja-obslugi-czasownikow-zwrotnych/
http://www.edulekcja.pl/grammatischer-notruf/czasowniki-posilkowe-haben-i-sein-miec-i-byc/
Tu jest cała gramatyka – ćwiczenia https://niemiecki.ang.pl/cwiczenia (robicie i sprawdzacie)
Tu są regułki i wytłumaczenie gramatyki https://niemiecki.ang.pl/gramatyka
http://www.edulekcja.pl/club-der-klugen-eule-klub-madrej-sowki/
Deutschsprachige Länder (Kraje niemieckojęzyczne)
Guten Tag und Auf Wiedersehen! (Dzień dobry i do widzenia!)
Die Speisen und die Getränke (Potrawy i napoje)
Wo ist die Eule? (Gdzie jest sowa?)
Die Zahlen von 0 bis 12 (Liczebniki od 0 do 12)
Die Zahlen von 13 bis 19 (Liczebniki od 13 do 19)
Obst und Gemüse (Owoce i warzywa)
Die Schulsachen (Przybory szkolne)
Die Haustiere (Zwierzęta domowe)
Die Schulfächer (Przedmioty szkolne)
Die Eule im Restaurant (Sowa w restauracji)
http://www.edulekcja.pl/die-worterjagd/die-schulsachen-przybory-szkolne/
http://www.edulekcja.pl/die-worterjagd/die-schulfacher-przedmioty-szkolne/
http://www.edulekcja.pl/die-worterjagd/das-hobby-hobby/
http://www.edulekcja.pl/die-worterjagd/die-zahlen-von-0-bis-1-000-000-liczebniki-od-0-do-1-000-000/
http://www.edulekcja.pl/die-worterjagd/die-uhrzeit-czas-zegarowy/
Copyright © 2020 ZS Urzędów.
Wszelkie prawa zastrzeżone!
Odwiedziło nas łacznie (dziś) 130708 (300)
Currently are 12 guests and no members online